Tisztelt Ügyfeleink!
Tájékoztatom a Tisztelt Ügyfeleinket, hogy
2021. december 6. napjától visszavonásig
- a koronavírus világjárvány terjedésének megakadályozása érdekében –
a Pincehelyi Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendje az alábbiak szerint változik:
Személyes ügyfélfogadásra kizárólag előzetes időpontfoglalás után, halaszthatatlan esetekben van lehetőség.
Kivétel: haláleset anyakönyvezése, házasságkötésre bejelentkezés, illetve apai elismerő nyilatkozatok megtétele.
Anyakönyvi ügyekben hívható telefonszámok:
74 / 406 – 947 / 103 -as mellék
30 / 595 -5435
Elektronikus ügyintézésre az alábbi linken keresztül van lehetőség:
https://ohp-20.asp.lgov.hu/szolgaltatasok
Tájékoztatás, segítségnyújtás esetén hívható telefonszám:
74 / 406 – 947 / 101 -es mellék
A Hivatal főbejáratánál elhelyezett urnában a visszahozott kérelmek, nyomtatványok bedobhatók. Kérjük, a nyomtatványokon szíveskedjenek a telefonszámukat feltüntetni, hogy szükség esetén az ügyintézők felvehessék Önökkel a kapcsolatot.
Személyes ügyintézés esetén az orrot és a szájat eltakaró maszk és a bejáratnál elhelyezett kézfertőtlenítő használata kötelező! A maszkot a Hivatalban történő tartózkodás alatt levenni tilos!
Megértésüket és türelmüket köszönjük!
Pincehely, 2021. december 01.
Tisztelettel:
Bekéné dr. Jankó Rita
jegyző
A Pincehelyi Polgármesteri Hivatalban személyes ügyintézésre - a haláleset bejelentésének kivételével - az alábbi időpontokban van lehetőség:
Hétfőn: | 08.00 - 16.00 óráig |
Kedden: | az ügyfélfogadás szünetel |
Szerdán: | 13.00 - 16.00 óráig |
Csütörtökön: | 08.00 - 16.000 óráig |
Pénteken: | az ügyfélfogadás szünetel |