Hírek

Elérhetőségek

Ügyfélfogadás

 

 

 

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatom a Tisztelt Ügyfeleinket, hogy

2021. december 6. napjától visszavonásig

- a koronavírus világjárvány terjedésének megakadályozása érdekében –

a Pincehelyi Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendje az alábbiak szerint változik:

Személyes ügyfélfogadásra kizárólag előzetes időpontfoglalás után, halaszthatatlan esetekben van lehetőség.

Kivétel: haláleset anyakönyvezése, házasságkötésre bejelentkezés, illetve apai elismerő nyilatkozatok megtétele.

Anyakönyvi ügyekben hívható telefonszámok:

74 / 406 – 947 / 103 -as mellék

30 / 595 -5435

Elektronikus ügyintézésre az alábbi linken keresztül van lehetőség:

www.pincehely.hu

https://ohp-20.asp.lgov.hu/szolgaltatasok

Tájékoztatás, segítségnyújtás esetén hívható telefonszám:

74 / 406 – 947 / 101 -es mellék

A Hivatal főbejáratánál elhelyezett urnában a visszahozott kérelmek, nyomtatványok bedobhatók. Kérjük, a nyomtatványokon szíveskedjenek a telefonszámukat feltüntetni, hogy szükség esetén az ügyintézők felvehessék Önökkel a kapcsolatot.

Személyes ügyintézés esetén az orrot és a szájat eltakaró maszk és a bejáratnál elhelyezett kézfertőtlenítő használata kötelező! A maszkot a Hivatalban történő tartózkodás alatt levenni tilos!

Megértésüket és türelmüket köszönjük!

Pincehely, 2021. december 01.

                                                                       Tisztelettel:

Bekéné dr. Jankó Rita

jegyző

 

 

A Pincehelyi Polgármesteri Hivatalban személyes ügyintézésre - a haláleset bejelentésének kivételével - az alábbi időpontokban van lehetőség:

Hétfőn: 08.00 - 16.00 óráig
Kedden:  az ügyfélfogadás szünetel
Szerdán: 13.00 - 16.00 óráig
Csütörtökön: 08.00 - 16.000 óráig
Pénteken: az ügyfélfogadás szünetel